Servis a profylaxe tiskáren etiket Zebra, TSC, Argox, Datamax

Opravy a servis tiskáren Zebra, TSC, Argox, Datamax

Provádíme servis a podporu pro termotiskáren Zebra, TSC, Argox, Datamax. Spolupracujeme s prověřenými dodavateli tiskáren, tiskových hlav a náhradních dílů. Nabízíme profesionální a kvalitní řešení za dostupnou cenu.

Po diagnostice tiskárny a analýze problému s tiskem v našem servisním středisku či přímo u zákazníka sdělíme příčinu závady a navrhneme vhodné řešení na její odstranění. V případě potřeby nabídneme náhradní tiskárnu pro překlenutí doby nezbytné pro opravu tiskárny. Specifické podmínky servisu a držení náhradních tiskáren lze zahrnout do servisní smlouvy. Naše klíčové servisní služby zahrnují:

  • Výměna tiskové hlavy
  • Výměna tiskového válce
  • Instalační a implementační služby
  • Profylaxe a údržba tiskáren
  • Servisní smlouvy a balíčky, odstranění závady s garantovanou dobou zásahu

Servisní služby v rámci dodávek tiskáren

K dodávkám tiskáren nabízíme i nezbytné servisní, instalační a implementační služby, které zvýší pravděpodobnost správného a včasného spuštění projektu. Instalační služby zahrnují:

  • Instalace SW prostředí a software pro tisk etiket
  • Nastavení a konfigurace software
  • Konfigurace a nastavení tiskárny a testování tisku

Profylaxe tiskáren Zebra, TSC, Argox, Datamax

Provádění pravidelné údržby je nutnou podmínkou správného fungování tiskáren a základním předpokladem pro jejich dlouhou životnost. Profylaxe provádíme v rámci servisních smluv, případně je možné se domluvit i individuálně. Údržba a profylaxe zahrnuje diagnostiku tiskárny, kontrolu tiskového mechanismu, čištění tiskového válce a tiskové hlavy.

Servisní smlouvy dle požadavků zákazníka

Pro náročné provozy s kritickou dobou zásahu doporučujeme pro případ výpadku tiskárny uzavřít individuální servisní smlouvu s definovanými parametry pro různé servisní incidenty a garantovanou dobou zásahu. V rámci servisní smlouvy lze definovat:

  • Typ a povahu incidentu
  • Dobu pro diagnostiku a opravu tiskárny
  • Výjezd technika
  • Garanci dostupnosti servisních služeb a náhradních zařízení
  • Dodání náhradní tiskárny
  • Dohledové služby a vzdálené řešení problémů
  • Údržbu, profylaxi a pravidelné prohlídky tiskáren
  • Telefonická a online podpora 24×7 a nepřetržité servisní služby

Pro více informací kontaktujte naše technické oddělení.